onsdag 7 januari 2009

Mitt 2008!

Gör väl denna nu med en gång då :P Men måste bara säga att detta nog inte blir lätt... 2008 varade i hela 365 dagar... (eller va det skottår kanske?) mkt att komma ihåg och mitt minne är ju inte det bästa... :P Jag ska ge det ett försök iaf! Here we go:
-
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, väldigt mkt! Men bara för att skriva några saker så kan jag ju säga: Romantisk weekend i Sthlm, skrivit på papper för mitt första fasta jobb, rest till Gran Canaria.
-
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav aldrig några.
-
Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
-
Dog nån som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
-
Vilka länder besökte du?
Gran Canaria med Åsa!
-
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha 2009?
Hm... Inte vad jag kan komma på nu..
-
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj... många! Många, många!
-
Vad var din största framgång 2008?
Fått fast jobb! :)
-
Största misstaget?
Hm... Vet inte...
-
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är ju sjuk nu, men nu är det ju 2009... men har väl säkert haft nån förkylning eller så... och ingen större skada har jag fått...
-
Bästa köpet?
Biljetterna till Coldplay 22 augusti 2009? (Kan jag ju inte veta än iofs, men känns väldigt bra just nu!)
-
Vad spenderade du mest pengar på?
Hm.. fika? kläder? :P
-
Gjorde någonting dig riktigt glad?
David gör mig ofta väldigt glad :)
-
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Oj, denna är (också) svår... Jag passar nog på den :P
-
Var du gladare eller ledsnare om du jämför med tidigare år?
Gladare eller lika glad, beror på vilket år man jämför med, men iaf inte ledsnare :)
-
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat... så jag sluppit ha så ont i kroppen...
-
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt...
-
Hur tillbringade du julen?
Tjuvstart dem 23:e med Davids familj i Hasslösa, den 24:e med min mammas släkt hos min moster, den 25:e hos mamma och pappa med David, m & p, Albin, Elin och Naima och avslutningsvis den 3 januari (i och för sig i år) med delar av pappas släkt hos en av mina farbröder.
-
Blev du kär i år?
Nej, men har varit det hela året! :)
-
Hur många förhållanden?
Ett, det med David som jag fortfarande är i :)
-
Favoritprogram på tv?
Hm... Grey's Anatomy, Ugly Betty...?
-
Bästa boken du läste i år?
Har nog inte läst nån bok :S Eller va det i år jag läste små citroner gula? Den är iaf jättebra!
-
Största musikaliska upptäckten?
För mig? Isåfall är det Maia Hirasawa och Amy MacDonald
-
Något du önskade dig och fick?
Ja, massor!
-
Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det finns det säkert, man kan ju inte få allt :P
-
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade den hos mamma och pappa med en del av släkten!
-
Finns det något som skulle gjort ditt 2008 bättre?
Finns det säkert, måste säga som Mathilda att 50 miljoner skulle ju inte varit fel :P
-
Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Jeans, bekväma skor och tröjor, mkt svarta kläder tyvärr... och labrock :P och att den skulle kunna bli lite roligare är 2009 :) men att jag trivs i den!
-
Vad fick dig att må bra?
David, min familj och mina vänner!
-
Vem saknade du?
Har väl saknat många korta stunder, men inget allvarligt eller vad man ska säga :P
-
De bästa nya människorna du träffade?
Är jättekul att fått tillbaka kontakten med Mathilda! Och sen har jag ju träffat mkt nya människor på jobbet, kul kul!
-
Sådär... Hoppas nu att jag inte glömde nått väldigt viktigt :P
PussHej!

Inga kommentarer: