lördag 20 juni 2009

Tjolahopp!

Glad midsommar på er! (I efterskott)

Idag mår jag fint, just nu iaf... hade ont i huvudet och kände mig allmänt snurrig när jag vaknade första gången vid nio, men sen somnade jag om och vaknade av att Elin ringde mig, halv ett... hehe.. va länge sen jag sov så länge, men det va gött, för då mådde jag fint =) skönt att sova igen hela baksmällan :)

Gårdagen va riktig rolig =) först va vi hemma hos Elin och käkade, lite knytkalas va det. Sen gick vi hem till Janni, där festen fortsatte =) Folk droppade av lite smått, tillslut va det bara jag, Elin, Jannike och Andreas kvar, så fick toktjejen Jannike för sig att vi skulle cykla till Seven Eleven! :P och så blev det... hualigen va skraj ja va i bak på cykeln :D men det gick ju fint... :)

Ikväll kommer Sofie och Björn hit! Om en timme lite drygt :) Ska bli skoj-skoj! Bordet är dukat och drickat på kylning ;)

Nu ska jag fortsätta förbereda lite =) Ha en finfin kväll allihop ;)
PussHej!

Inga kommentarer: