tisdag 23 juni 2009

3 arbetsdagar kvar, sen har jag semester!
-
I eftermiddag har vi avnjutit solen, värmen, hemmagjord jordgubbsglass, grillat och gräset mellan tårna i lugna Hasslösa! Pricken över i:et hade bara varit att det redan va semester ;)
-
Det fina vädret är ju bara sååå underbart! Och lyckligtvis verkar det hålla i sig och i så fall:
Åker Älsklingen&Jagcampingsemester nästa vecka :D Myyyys!
-
Idag har det flytit på rätt bra på jobbet, för första gången på hur länge som helst, och det gör att allt känns lite lättare :) Hoppas att veckan fortsätter likadant!
Vi har ätit lunchen ute både igår och idag, värmt våra matlådor och tagit en picknicklunch i det gröna! Underbart :D en liten tjuvstart på semestern ;) ("Vilken j*vla tjöt det va om det där j*vla semester då!") :D
-
Nu ska jag luta mig tillbaka och börja läsa en ny bok! Har kommit igång med läsningen lite igen, har inte läst på flera år! Men nu så :) Läste ut Kajsa Ingemarssons Små citroner gula i natt, låg uppe alldeles för länge... :S
Nu har jag lånat två böcker av Davids mamma, också av Kajsa Ingemarsson, ska börja med På det fjärde ska det ske nu tänkte jag :)
-
Ha det så fint!
PussHej!

Inga kommentarer: