torsdag 18 juni 2009

Sorry...

Vet att jag har varit väldigt dålig med att uppdatera det senaste, men har inte haft nån ork eller lust... Det känns som att det är så mkt nu... M a s s o r på jobbet... Är så trött på det nu... ska verkligen bli skönt med semester om en vecka!! *jippii* Idag va första dagen på länge som jag jobbade vanlig tid... endast 8 timmar... allt är jättestökigt... har flyttat en massa, så det är ingen ordning på nått... alla är stressade... semestrarna har börjat så smått, så det är sommarjobbare här å var och ordenarie som är borta... det har blivit extra mkt att göra, känns det som iaf... kanske beror på att allt är så rörigt... jobbigt är det iaf...
Nog om det... Är väl inte så kul att läsa kanske...

Nu är jag ju iaf ledig i tre dagar!! Midsommar imorn ;) Ska bli kul (men ändå jobbigt och stressigt... eller så hänger det i från jobbet, jaja)
Imorn kl 12 kommer mamma, pappa, Albin, Lena och Börje hit på midsommarmat! Ska bli skoj =) En liten repris kan man väl kalla det... på kräftskivan vi hade i augusti... eller inte repris... men det va iaf då dom va här sist, våra föräldrar =)

Sen på kvällen blir det mat med tjejerna hos antingen Elin eller Fia, sen fortsätter kvällen hos Jannike =) Ska bli skojigt! Det va länge sedan jag festade... känns det som iaf :P Hittade faktiskt en klänning till morgondagen förut! Va på stan med tjejerna förut, en fika på 3B och sen lite kik i affärer! Tänka sig att jag hittade en söt klänning i första affären vi gick in i ;) götters! Köpte dessutom ett par sommarbyxor, gråa, trekvarts... och ett svart brottarlinne =)

På lördag kväll kommer kusinen Sofie och hennes Björn hit på middag, ska bli riktigt kul! Vi va ju hos dom i september, så nu tänkte vi bjuda igen =) hehe! Är riktigt trevliga att umgås med dom där två! ;)

Kan ni tänka er: Om fem arbetsdagar (!!) har jag semester!!!!!! Ååååh vad jag längtaaaar! Särö, Gbg, camping, ostkusten, minigolf, glass, myyys, fest, soool! Sommar sommar sommaaaar! *sjunger*

Ska nog prova hela midsommar-outfiten nu och se hur det känns :P
Ha en trevlig midsommar!
PussHej!

Inga kommentarer: