lördag 27 juni 2009

S e m e s t e r ! ! !

Imorgon bär det iväg mot ostkusten!! :D
Vädret verkar bli heeelt ok!
Ska bli så underbart skönt att komma iväg ett tag
Bara vara
Inte ha några måsten
-
Du&Jag!
-
Idag har vi varit ute i Hasslösa hos Davids föräldrar. Tvättat bilen, testat att sätta ihop tältet, det gick rätt fint, nu vet vi hur man gör iaf :)
Och så har vi käkat god mat och njutit av solen! (Är lite bränd på axlarna...)
-
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... ska diska trangiaköket, packa och raka benen, sen är jag redo för att åka imorn bitti :D
David är på fest, så jag har lägenheten för mig själv, ska nog bara ta det lugnt, glassa lite i solen på balkongen kanske :)
-
Kommer inte skriva på ett tag nu då
Vet ej när vi kommer hem..
Senast torsdag kväll :)
Vi får se när vi tröttnar :P
Så skönt att bara kunna göra vad som faller en in!
Lite spännande! Hihi!
-
Ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång ;P
PussHej!

1 kommentar:

Sofie sa...

ha en underbar semester storkusinen. och njut lite åt mig också :) hälsa så gott till david och tack för senast!! puss kram