onsdag 3 juni 2009

Millennium

Idag har jag varit och jobbat, ingen feber, så så fick det bli. Men lite jobbigt va det allt... Speciellt på förmiddagen, hade varit skönt att ligga i sängen då...
Men jag överlevde :P

Nån träning denna veckan blir det inte för min del iaf, men David ska snart iväg.

När jag kom hem från jobbet idag läste jag de sista sidorna i Män som hatar kvinnnor, och hallå eller...! Så kan den ju inte sluta... Eftersom jag inte tyckte att boken kom igång förrän efter hälften och när den väl kom igång så va det inte det bästa jag varit med om ändå (hade nog för höga förväntningar på denna boken) så hade jag inte tänkt att läsa nästa bok, men nu måste jag ju de! :P David fick 10-12 ljudböcker av min bror för nån helg sedan, där va hela triologin med, så kanske ska göra det enkelt för mig och lyssna på dom två sista istället ;P



Har du läst böckerna? Vad tyckte du??

Inga kommentarer: