torsdag 4 juni 2009

Garrrr ;)

Idaaaag har jag jobbar över 1 timme och 15 minuter... bläääää på jobbet.... nog om det...

Sen när jag väl kom hem lagade jag mat, åt och sen cyklade jag till Janni! Där satt Elin och Jannike och tittade på film, Hundtricket! Jag såg halva eller nått, sen åkte Elin och då drack jag och Janni te och kikade på Vinglar av glas! Vi kunde inte hålla oss Elin, men vi ser den gärna igen! ;) Ögongodis på hög nivå! ;) hihi!

Imorn blir det sommarfest med jobbet! After work, brännbollsturnering, grillning och fest! Ska bli skojigt, hoppas bara på att det är uppehåll när vi ska spela brännboll... :S

Nu är det läggdags här... hoppas jag kan somna idag... gick inte igår... kaffe på kvällen är ingen hit... så det va därför det fick bli te idag, vill faktiskt ha en god natts sömn nu, har inte sovit speciellt bra nån natt denna veckan för att jag varit sjuk också... Men nu får vi se då! *ta i trä* :P

PussHej!

Inga kommentarer: