söndag 1 juni 2008

SOOOOL!!! :D

Idag har jag legat ute å solat för första gången i år! La mig i parken här utanför vår lägenhet, räknade lite matte, har ju prov imorn, det va i alla fall riiiktigt gött att ligga där! Solade i och för sig i shorts och linne, vill ju inte blotta mig totalt inför "hela" stan :P Man skulle ha balkong!!!
Har varit hos Elin en sväng nu, satt ute på hennes balkong och åt äpple och drack isvatten, göttit :P

I fredags va det ju fest! Va här först, sen blev det Majos för min och Elins del, där träffade vi en föredetta arbetskamrat till Elin och det blev efterfest hos hans kompis :) Kom hem 04.40, riktigt rolig kväll/natt/morgon blev det iaf! :)

Igår blev det däremot väldigt mycket lugnare! Jag och David hyrde en film och åt tacos, myspys! :)

Jo... två prov imorgon då... känner mig ju lagom motiverad till att plugga... vet att även om jag får IG på båda proven så får jag G i betyg... Då känns det ju inte så lockande att sätta sig å plugga... Jaja, ska väl titta lite mer på det sen!
Imorn är ju förresten min sista dag i skolan!! Börjar ju jobba på tisdag så på onsdag blir det ingen skola för min del, har inte pratat med min lärare om det än, men vi ska väl ändå bara få betyg å så.

Jobbet ja... Jo jag ska ju börja på tisdag istället för nästa måndag, va på introduktion på jobbet i torsdag, träffade min chef så som undrade om jag kunde börja tidigare, jajemääään serru!! :D Så så blev de! :) Känns toppen att få jobba igen! :)

Nu ska jag ta å chilla lite ;) hehe! Ha en bra, solig och varm kväll!! :D (Lite grillning skulle ju inte sitta helt fel.. hmm!)
PussHej!

Inga kommentarer: