tisdag 17 juni 2008

Lite uppdatering!

Tjohej!

Här sitter jag... är snuvig och nyser... vem av alla sjuka personer är det som har smittat mig tro? :P Gött är det inte iaf...

Jooo vet ni va?!?! David skrev på kontraktet idag, nu är lägenheten vår!!! :D Vi vet dock inte när vi får flytta in än... vi måste bli godkända av föreningen först... och det kunde tydligen ta en månad... men på kontraktet står det 1 juli, så vi får väl hoppas att dom skyndar sig lite :) vill ju börja greja nuuuuu!!!

Har varit å fikat med Elin och Åsa nu, va på Larssons, va ett bra tag sen, va fortfarande mysigt :P Åt såklart ciabatta med grillad marinerad kyckling! Fast dom hade bytt ut ciabattan mot nått annat bröd... men hon hade några kvar i gömmorna ;) nu finns det bara en kvar, så först till kvarn ;)

Midsommar snart då! På fredag närmare bestämt! Blir fest i Götene faktiskt, ska bli roligt :) Men innan det så blir det tärningsleken med familjen Eriksson, ser jag fram emot en hel del faktiskt! Orkar inte berätta vad det är, men skojigt är det iaf! :)

Apropå midsommar - ska bli skönt med en kort jobb-vecka :) trivs väldigt bra på jobbet, men en extra ledig dag är ju aldrig fel!

Apropå jobbet - Jag trivs jättebra! Tiden går väldigt fort, det är jättekul och spännande jobb! *glaaad*

Nu vet jag inte om det va nått mer jag hade på hjärtat... Eller jo, apropå hjärtat - Jag älskar min David JÄTTEMASSOR!!! :D

PussHej på er allihop!

Inga kommentarer: