fredag 20 juni 2008

Glad midsommar!

G l a d m i d s o m m a r p å e r a l l i h o p !
-
Midsommaraftons morgon är det nu! Jag har faktiskt varit vaken i en timme, sov gott i natt, innan jag vaknade precis så drömde jag att jag gjorde en midsommartårta med jordgubbar, mums ;)
-
Har suttit här vid datorn lite å letat efter en hatthylla... men det går ju inte med vilken hatthylla som helst... den får vara MAX 69 cm bred... Är lite svårt... har hittat en enda, men den är vit och det vill vi helst inte ha... Nån som har nått tips?
-
Nu ska jag ta å duscha, sen lite senare blir det till att åka till mamma och pappa i stenhammar! Blir midsommarmat kl 14, sen blir det paketleken kl 16, hihi! :D
-
Ha en underbar dag!
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

paketleken, det låter spännande :)
hoppas ni tog det lugnt igår, jag såg att ni var på G hihi! Blir det måndaxklubben på måndag då?