måndag 2 juni 2008

ETT prov kvar!!! :D

Har varit å gjort mitt nästsista prov nu! :) Känns riktigt bra! Det gick dessutom bättre än jag hade trott, blev ju inget pluggat alls på fysiken, så då gick det rätt bra ändå, äntligen något positivt med att ha varit på alla lektioner! *tummen upp*

Kl 12.40 är det dags att göra det sista provet! Ett G-prov i matte d, ska bli så skönt att inte ha nån skola mer sen!!! Och då kommer ni slippa allt tjöt om det också :P "skola, plugg, skola, plugg!" Hehe!

När jag är klar med sista provet (kanske kl 14?), så börjar min semester!!! ...och så slutar semestern imorn bitti kl 7.30... hehe, inte mkt till semester, men man får se det lilla, är ju alltid nått ;) Iallafall... min "semester" kommer jag tillbringa i Hasslösa, hos Davids föräldrar, Davids pappa fyller år idag (grattis!), så ikväll ska vi dit och äta smörgåstårta, jummi!!! :)

Har ätit min frukost nu, vi hade ju inget hemma så jag fick köpa lite efter skolan, blev en god smörgås med en massa frön på ;), kalkon och tomat på ena halvan och keso, tomat och citronpeppar på den andra!

Jag känner för att åka till stranden!! Men idag blir det väl lite tight kanske... men till helgen? om det fortfarande är lika fint väder då vill säga *ta i trä*...

Fick mitt anställningsavtal idag :P hehe lagom tills imorn när jag börjar! Men har en fundering... på avtalet står det en månadslön, men när jag va på intervju sa han en timlön...? Vågar inte skriva på, tänk om jag förlorar pengar ;P Ska fråga David sen, han kanske har koll :)

Jaja, nu ska jag... hm... plugga? sola? slöa? hehe, ja vi får se!
PussHej!

Inga kommentarer: