lördag 21 juni 2008

Bakisdag...

Hej hallå!

Idag är en slö dag... David ligger å sover och jag tittar på Beethoven och äter godis :) Har inte gjort ett jota på hela dagen, bara varit på Maggans å köpt godis och Roma och köpt pizza :P Men ikväll ska jag till Elin och äta räkor och titta på film :) Myspys!

Gårdagen va jättetrevlig! Åt så god mat hos mamma och pappa, jättegott!! En av favoriterna va faktiskt rökt sik (!), muuums!! Hade faktiskt glömt av lite hur himla gott det egentligen är med midsommarmat! Mycket godare än julbord faktiskt :P

Sen va det ju paketleken, jättekul som vanligt med det gänget, haha! Men tyvärr fick varken jag eller David nått paket.. :P

Sen bar det av till Götene, riktigt kul det med :) Men det va skönt att komma hem sen på natten, tog sista bussen kl 01.05... Va trött å frusen, så det va skönt att krypa ner i sängen med min Älskling!

Nu ska jag fortsätta titta på tv :)
PussHej!

Inga kommentarer: