onsdag 18 juni 2008

Sjukling...

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan... mår inge bra... Kände när jag vaknade i morse att det här inte skulle bli en bra dag... men tyckte inte jag va tillräckligt sjuk för att stanna hemma... men efter nästan 3 timmar på jobbet gick de inte mer, känner mig jättesvag i hela kroppen, snuvig, ont i halsen och huvudet... inte skönt... Så nu sitter jag här å ska krya på mig...

Aja... hoppas jag blir frisk snart iaf, vill inte va sjuk... speciellt inte på midsommar... och nästa vecka ska jag jobba själv för första gången (visserligen bara 30 min på morgonen och 1 h och 30 min på eftermiddagen, men ändå, kommer ju bli jobbigt för Ulrika om jag är sjuk, då får hon ta allt själv... nje, skulle va himla bra om jag blev frisk!)

PussHej...

Inga kommentarer: