söndag 8 juni 2008

Oj oj vilken dålig uppdatering!

Sorry... Ska försöka bättra mig, men nu får jag göra en uppdatering för flera dagar istället :P ska försöka göra mitt bästa, är svårt att komma ihåg allt :S

Tisdag va ju min första jobbdag som ni vet, skrev jag ju lite om då...

Onsdag! Jobbade till 16 ungefär, sen blev det shopping på stan! Fick ju mina skattepengar på tisdagen! Jag och Åsa knallade runt i vår lilla stan, köpte två par leggings och två toppar, alltid nått!

Torsdag! Jobbade ju även här, då till 16.40, sen gick jag till systemet (vilken KÖ det va!!!) Sen blev det pizza på Roma med David, Jenny och Fredrik, sen fest! Va riktigt skojigt! Förfestade i Örtagsparken med ett gäng, sen blev det Majos, skoj skoj!

Fredagen tillbringades i Hasslösa, Jenny friade sin födelsedag! Mycket folk, god mat och trevlig stämning! På kvällen åkte jag, David och hans föräldrar ut på kållandsö och förberedde en tipspromenad för dagen efter (släktträff!) och David och Lena tog ett dopp! Jag bangade, iskallt juuu!

Lördag (igår) började med släktträff på Kållandsö, davids släkt va det som träffades... En massa ättlingar till Davids morfars morfar eller nått... :S En himla massa folk iaf, först massa snack om de gamla släktingarna sen blev det exotisk planka :)
Sen for jag, David, Jenny och Fredrik till Källstorp till Fredriks mammas place, där solade vi och badade, mitt första dopp för i år!! :) Sen vid 18-tiden åkte vi hem till mig och david och grillade korv på gården, gottit! Och kvällen avslutades med att titta lite på cruisingen.

Idag har vi varit ute på sjön hela dagen, häääääärligt! Jag, David, Jenny, Fredrik, Lena och Börje! Har badat två gånger och bränt mig på ryggen... :/ Men annars har jag fått fin färg ;)

Nu sitter jag här hemma, ensam, David är i Hasslösa igen och hjälper sin pappa med att lägga tak... men jag stannade kvar här, känner att jag behöver ta det lugnt lite, har varit en himla fartfylld helg!

Imorn blir det jobb igen! Får se vad som händer på eftermiddagen, blir nog inte många knop... :P

Hoppas alla har haft en trevlig helg!
PussHej!

Inga kommentarer: