söndag 7 november 2010

Helgen:

Tänkte skriva lite smått om helgen, har ju redan skrivit om pysseldagen hos Rose-Marie och lade precis upp några bilder. Sen när jag kom hem pluggade jag och vid 23-tiden kom David :) Det va så härligt att ses igen, det va inte ens en vecka sedan sist, men det kändes som en evighet!

När han kom gjorde vi inte så mkt, klockan var ju ganska mycket så vi gick och la oss. Idag har vi varit framme på stan, kikat lite här och var och fikat, jättemysigt att bara sitta och prata, tycker så mycket om honom!! :)
Sen handlade vi lite mat och gick hem och tillagade den, kycklingburgare med bacon, ruccola och lite annat smått och gott! Sen slappade vi bara, slötittade lite på tv och så.
Nu är jag ensam igen, han åkte vid 6-tiden. Så ikväll har jag pluggat, skrev klart en rapport som ska va klar imorn, skickade in den och sen tittade jag på Ensam mamma söker :)

Denna vecka går jag i skolan mån-tors, har en riktig slapp vecka. Slutar kl 12 måndag och tisdag, kl 10 på onsdag. På torsdag vet jag inte hur jag går än, antingen till 12, 14 eller 15. Ledig fredag, härligt! Får se när jag åker hem, det har jag inte riktigt bestämt än.
Ska bli kul att komma "hem" iaf :)
PussHej!

Inga kommentarer: