måndag 15 november 2010

Fullspäckad helg...!

...som vanligt, det blir alltid så när jag är hemma i Lidköping.
-
Jag kom hem i torsdags,
då blev det fika med Elin, Emelie och Fia, därefter åt jag och David thaimat!
-
I fredags
pluggade jag liiite matte, sen lunch med Rut och Johanna innan det va dags att skriva på "varselpapper"... Så nu har jag bara anställning till 15 januari, sen är jag arbetslös/studerande.
Efter det blev det en fika på stan med Elin innan det blev mys med räkor, vitlöksbröd, kex, ost och champagne med David!
-
I lördags
var det kalas för min pappa som fyllde år för en vecka sedan, det blev ett litet släktkalas, trevligt =)
-
Igår
firade vi Davids pappa på farsdag, åt söndagsmiddag, blev kanonmätt, men åt ändå hamburgare på kvällen med David, Peter, Matilda och Christoffer hemma hos Peter :)
-
Jag åkte tillbaka till Skövde i morse och gick direkt till första föreläsningen.
Nu sitter jag i min lägenhet och är jättelat... Jag har haft massor med tid över till att plugga matte, men har inte gjort det... *skäms på mig* Jag har iaf varit och handlat med Patrik och planerat nyår lite med Åsa... Så nått vettigt har jag ju fått gjort iaf...
Jaja... Ha de fint!

3 kommentarer:

Åsa sa...

champagne? firade ni något? =)

Emilia sa...

Hihi, nej det gjorde vi inte... Vi firade möjlgtvis att vi inte hade något vin hemma ;)

Åsa sa...

Haha. det är rätt det=)