lördag 6 november 2010

Busig Mili...

Lördag kväll och jag sitter och pluggar... tog mig nu en liten oförtjänt paus för att skriva i bloggen, därav rubriken på inlägget. Men jag måste ju berätta vad jag har gjort idag! Jag har varit på min allra första scrapbookingmässa! Det va som att va i en JÄÄÄÄTTESTOR scrapingaffär! Jag va där med Emma och Rose-Marie i min klass, vi gick omkring där och shoppade i två timmar, sen tog vi en snabb fika innan vi åkte tåg hem till Rose-Marie som bor i Falköping. Där träffade vi även Reem från klassen som också ville va me, nu va det dags att pyssla! :)

Det va jättelänge sen jag hade tid och ro att pyssla, så det va jättekul! Dessutom har Rose-Marie typ allt! Så vi kunde ju passa på att testa en massa (för oss) nya saker, så skoj! :)
Efter 3-4 timmar hade jag ändå bara producerat två julkort, jag var ju så inspirerad och hade massa nya saker, så jag fastnade och kom ingen vart :P men kul va de och de få kort jag gjorde blev jag iaf väldigt nöjd med.

Jag tänkte ta kort på mina två alster och visa för er, men det får bli en annan gång, nu måste jag plugga vidare innan David kommer! =)

Ha det så bra!
PussHej!

Inga kommentarer: