onsdag 10 november 2010

Träning och Lidköping

Ikväll har jag tränat igen, ikväll blev det Puls/Medel och i måndags va jag på Core. Denna veckan är jag på friskis som jag kanske har skrivit. Det blir nog ett träningkort där sen, bäst för studentplånisen.

Imorgon åker jag till Lidköping! Konstigt att man kan sakna någon så mkt! Jag träffade David i söndags, det är ju inte alls länge sedan, men jag saknar honom! Ska bli myspys att ses igen!

Men innan jag träffar honom ska jag träffa Elin och Fia =) Ska bli kul!

Annars i helgen ska jag på kalas för pappa som fyllde år i måndags, och så ska vi till Davids pappa på farsdagfirande =)

Ska även till jobbet och prata varsling... Mindre kul, men ska hinna med en lunch med "jobbarkompisarna" också, det ska bli kul iaf!

Jag börjar kl 10 på måndag så jag kanske stannar tills måndag morgon, isåfall får jag hela FYRA nätter tillsammans med Älsklingen min! =)

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, har varit så himla trött på mornarna denna veckan och är redan trött i ögonen. Gonatt!
PussHej!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ha en mysig helg=) Puss