tisdag 23 november 2010

Inlägg nr 700! ;)

Kan börja mitt inlägg med att säga att jag vaknade med ett leende på läpparna idag, apropå att jag sovit så dåligt det senaste som jag skrev igår. Jag minns inte vad det va jag drömde, men jag kommer ihåg att jag hade väldigt roligt =) Det va ju trevligt!

Idag var det ju julgodisbak på schemat! Vi var 15 pers i det allmänna köket på min våning, det bakades 6 olika sorters godis på två timmar! Nått rekord av nått slag kanske? Det dracks glögg och spelades julmusik och snön yrde utanför, julstämning på hög nivå!
Efter stormen lagt sig spelade vi som va kvar sällskapsspelet Bezzerwizzer, vi spelade det i timmar! Mycket roligt! =) De sista personerna gick för nån halvtimma sedan, så det har varit en heldag/kväll med klasskompisar =)

Det va trångt i köket!

Vit choklad/polkapuffar
Pepparkakskola

Rocky Road

2 kommentarer:

emma sa...

bra bilder! du är nästa emma svensson!

Emilia sa...

Haha va rolig du är =) tack!