måndag 2 februari 2009

Update! :P

Bowlingen!

I fredags va det ju bowling med jobbet och det va jättekul!! :) Först va det tacobuffé, sen bowling i 1,5 timme, röda käglan va det som gällde, men jag lyckades inte få nån strike när jag hade chansen... Men jag va me i finalen på Herre på Täppan en gång :) Hehe! Efter bowlingen va det mer cider som gällde och en massa snack, lyssnade på en trubadur och dansade en liten sväng, lyckad kväll!

Festen hon Mathilda och Christian!

Också jättekul! Massa folk och go stämning, tack för den kvällen! Jag gick dock aldrig till Stadt, kände inte för det när det väl va dags att gå :P Men men... det går fler tåg!

Halmstad!

På fredag är det Halmstad som gäller! Ska åka ner och hälsa på Åsa som jag saknar massor! Ska bli jättekul att ses igen! (va ju ca. en månad sen vi sågs nu...) På fredagkväll blir det fest med hennes nya klasskamarer och kompisar till dom, ska bli kul att träffa lite nytt folk! Ska ta tåget 13.15, så det blir bara en halvdag på jobbet, lite lyxigt ;) Kommer hem på söndag kväll igen, så det blir som en liten semester för mig :P Ser fram emot detta väldigt mycket!


Ikväll har jag och David ätit en av mina favoriträtter just nu - kreolsk kycklinggryta! Jäääättegod :D Rekommenderas starkt! Nu ska jag sätta mig i soffan en stund bredvid min älskling innan vi ska gå ut å gå!

Förresten så va jag och David ute å gick i lördags, jag hade med mig mamma och pappas kamera för att testa lite... va bara tre kort kvar på rullen och inte förrän jag tagit två kort så kom jag på vad "felet" va :D Den va inställd på självutlösare :D Jag tryckte för att ta kort, sen hände inget... jag testade lite olika saker, snurrade lite här å där... och plötsligt så *klick* togs det ett kort, och jag fattade inget :D haha! Men men, får se vad det blev av det :P Blir spännande, haha! :D

Nej, soffan ropar på mig :P
PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo!!!
Nu har jag anmält mig till en fotokurs. 18 februari börjar den.... Har dock inte köpt kamera än... men nu e de på G... wooohooo!!! Så skaffa en du me så kan vi ut o fota ihop nu till våren =) Kraam