fredag 27 februari 2009

Fredag!!

Åh vad jag har längtat till denna dagen hela veckan!! :) Och nu äntligen är den här! Så skönt med helg!

Har inte haft nått planerat i helgen förräns idag, Elin ringde och frågade om vi skulle hitta på nått ihop med våra pöjkar ikväll och så blev det! Dom kommer hit halv åtta ungefär å då ska vi dricka lite gott, sitta och tjöta och kanske spela nått spel :) ska bli kul tycker jag, bra initiativ Elin :P

Idag va det min sista dag på gamla avdelningen för denna gången, ska jobba två veckor på Pesticid nu och sen tre veckor på gamla avdelningen igen, sen är det slut :/ Hoppas hoppas att jag kommer trivas på nya avdelningen... men det tror jag :)

Nepp nu ska jag hoppa in i duschen och försöka göra mig lite fin för kvällen :) Kanske ska ha på mig nån av mina nya klänningar? =)

PussHej!

Inga kommentarer: