onsdag 11 februari 2009

Krya-på-dig-överrasknings-besök av världens bästa Elin!

Åkte hem från jobbet idag kl 11... orkade inte mer, helt slut i kroppen, är förkyld på alla sätt som går - hostar, snörvlar, ont i halsen... Så jag åkte hem... försökte sova, men gick inte... hörde centrifugen från källaren, grannen som fixade med galgar (lät det som iaf) och så va det alldeles för ljus ute för att jag ska kunna sova... så jag käkade lite mat och började titta på en film istället (Den vita massajen, ska snart fortsätta kika)

Och mitt i filmen så plingade det plötsligt på dörren, några glada plingningar... Kikade ut genom titthålet och det va ju Elin! :) Med en krya på dig-blomma, kaffe i en termos och två apelsiner i en påse från rådhuskonditoriet! :D Sötaste, bästaste Elin ever! :) Tack igen gumman!

Så nu mår jag lite bättre :)
Ska fortsätta kika på filmen nu!
PussHej!

1 kommentar:

mathildA sa...

Det där måste vara en av de finaste bilderna som finns på er två!!=) Så otroligt söta är ni! Puss!