söndag 22 februari 2009

Hos Hill!

Nu är vi på besök hos Davids föräldrar! Har ätit wallenbergare med potatismos, gottit! Nu blir David klippt och jag sitter här och surfar lite :P
Har varit ute i trädgården och fotat lite också, kanske lägger in nån bild här senare när vi kommit hem..

Igår va det heldag hos mina föräldrar :) Albin, Elin och Naima va där också, jättekul! Mycket fotografering blev det också :) Kanske lägger in nån bild från det med! Tommy, Anna-Karin, Jenny, Samuel och en månad gamla Vanessa kom på besök en stund också, jättesöt va lilltjejen :) Sånna små pluttar kan man ju stå å titta på i evigeheter :) hihi!

Har lärt mig en hel del om kameran nu, är bra att ha min kära bror som lärare, är ju enklare att lära sig av honom än av att läsa i instruktionsboken, går ju inte att ställa nån fråga till den direkt :P

Imorn är det måndag igen då... Jobb jobb jobb...
Snart ska jag byta avdelning... Har ju egentligen anställning på en annan avdelning, men blivit utlånad dit där jag är nu. Men snart är det slut på det... känns både kul och tråkigt... Nervöst... Ska jobba på "gamla avdelningen" v. 9 och 12-14, sen är det klart... :S

Jaja...
PussHej...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer gå fint gumman där du ska vara sen =)

Pöss älskar dig! /Elin