söndag 15 februari 2009

Min helg!

Jag jobbade i fredag, efter det va det överraskningsfest för Christian! Han fyllde ju 22 den dagen, blev en riktigt rolig fest! Men jag och älsklingen gick inte med till Stadt, känns inte så kul på fredagar direkt...

Igår va vi sega, gjorde inte mkt alls på dagen, men på kvällen gick vi ut å åt på Madonna, vårat ställe! ♥ Det va ju alla hjärtans dag! Åt vitlöksbröd till förrätt och vitlöksspäckad fläskfilé med murkelsås och potatisgratäng till varmrätt, så om vi stinker idag så vet ni varför :D Det va smarrigt bortsett från att min gratäng va konstigt kryddad... tur att David fick väldigt mkt klyftpotatis :)
Sen gick vi hem och kikade på Melodifestivalen... men jag somnade... för första gången på länge som jag somnde i soffan... vi kröp ner i sängen nån gång efter 21... skönt att komma i säng tidigt :)

Idag har vi varit uppe länge, kl 8.00 försökte David tassa ut fån sovrummet utan att väcka mig, men det gick inte denna gången heller :P Ja vaknar nog otroligt lätt på mornarna. Vi la oss i soffan och tittade lite på tv, sen har det varit full fart... städat hela lägenheten och fixat med en kabel till kökslampan (japp, det har vi en nu ;) hehe!) Och snart kommer Åsa, Fia och Elin på fika (samtidigt som jag och David ska fixa med tvätten, tvätttid 12-16 :P ) och ikväll ska vi troligtvis hem till mamma och pappa! Så vår söndag är fullspäckad, skoj :)

Hoppas alla haft en bra helg!
PussHej!

Inga kommentarer: