fredag 20 februari 2009

H e l g !

Helg, helg, underbara helg :)

Idag ringde min bror mig på jobbet, bara för att prata lite, va kul tycker jag :) Och imorn ska vi träffas heeela dagen :) och leka med våra kameror! Han har en likadan som jag, som han har ägt i en dag mer, men han kan mycket mer än jag så förhoppningsvis lär jag mig en hel del nyttiga saker imorn :) Ska iaf bli väldigt kul att träffa Albin, Elin och lilla Naima igen :) och Naima kan ju räkna med att bli fotograferad en hel del ;)

Ikväll blir det myskväll med Älsklingen! Vi ska dippa grönsaker och äta riskakor med guacamole på (en ny favorit!) och bara mysa, kramas och pussas :) Ligga nära varandra i soffan och bara ha det gött, är så skönt att det är freeeedag!!! :)

Jo, kameran (August, haha!) kom ju igår!! :D Va och hämtade ut den på gammelstans efter jag och Jannike varit å fikat, riktigt trevligt hade vi det! :)

Jannike: "Jag vill åka utomlands"
Emilia: "Jag me, vart ska vi åka?"
Jannike: "Götene"
:D Hahaha!

Jaja, kameran va de ju :P Fixade och trixade lite med den igår, läste mest i den tjocka instruktionsboken, finns mkt att lära sig kan jag säga! Men det känns bra! :) Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag börja hacka lite grönsaker! :)
PussHeeeeeej och ha en toppenhelg!!!

(Skriver förresten på Davids nya datorn nu! Har väl iofs inte berättat att han skulle köpa en ny, men det har han gjort :D )

PussHej igen!

Inga kommentarer: