måndag 9 februari 2009

"När jag bodde här för två år sen..." :)

Helgen har varit jätterolig! Tack igen gumman! :)

I fredags va det fest! Jätterolig kväll, med massa trevliga tjejer! Först åt vi nachotallrik på Kåren, vi möblerade om ordentligt där inne så alla skulle få plats :) Sen gick vi hem till Hanna och förfestade, när det va dags att åka fram till stan ringde jag efter en taxi för fem personer... och det kom en Limousine! Haha! Snacka om att det va pinsamt att gå ut ur Limousinen preciiiis utanför utestället! Han körde ju ända fram till dörren :D haha! Men vi hade väldigt kul på vägen dit! :P

I lördags va vi riktigt shoppingsugna, taskade fram på stan, men blev inte mkt shoppat, är väl alltid så när man är shoppingsugen känns det som... men blev iaf två klänningar och ett baslinne för min del, så ska väl inte klaga :P Lunch blev det på IDA'S bar, jäääättegod capricciosa! Favoritstället sedan "min tid" :P
På kvällen blev det dipp och grönsaker, nötter och lite vin framför Melodifestivalen, mysigt!

Söndagen blev lugn, gick fram till stan och fikade på Espresso House, sen trippade vi tillbaka och lagade den omtalade pastasåsen med lax och vitt vin! Jättegod va den! Sen fördrev vi lite tid på Ica Maxi, köpte en pilatesboll och två filmer :P Sen på vägen tillbaka träffade vi på Patrik, hur höga är oddsen för det liksom!? Jättekul va det iaf! Fyra år sedan sist ju...

Sen va det dags att åka hemåt... fick stå hela resan till Gbg, lite jobbigt, men det gick... kändes som en evighet hem, men tillslut kom jag hem till Lidköping där David väntade på mig på tågstationen :)

Om ni inte orkar läsa alltihop så kan jag sammanfatta helgen såhär: Fest, limousine, Mårtenssons, BarMezzo, shopping, IDA's, dipp, Melodifestivalen, mycket te, god mat, Espresso House, roligt!

Har säkert glömt nått, men det är ju en sammanfattning :P

Nu ska jag våldpussa David lite :D haha!
PussHej!

Inga kommentarer: