tisdag 12 oktober 2010

Plugg & fest

Har haft i uppgift att göra ett photoshopmontage då vi skulle klistra in oss själva i våran bod,
här är mitt slutresultat :)

Imorgon är jag ledig, men det blir full rulle iaf. Ska handla mat, städa, tvätta, plugga och ta mig fram på stan och leta kitch-kläder!

På fredag är det nämligen kitch-fest för alla designingenjörer. Så frågan är nu vad man ska ha på sig! Vi har fått förklaringen "Som Peter Siepen fast värre". Mkt glitter, blingbling och olika färger, helt crazy! Ska bli jättekul :)

Skulle egenligen åkt till Ullared med några tjejer ur klassen imorn, men känner att jag får strunta i det, jag hinner inte. Jag måste jag plugga! Idag är det bara två veckor till mattetentan och jag ligger sjukt mycket efter! Matten har blivit bortprioriterad länge nu för att det dykt upp andra uppgifter som har kortare slutdatum.. Inte bra.. Och två veckor kanske vissa låter som lång tid, men inte när man dessutom inom dessa två veckor ska göra:

två muntliga redovisningar, tre skisser, en inlämning i inDesign, en om varumärken och en om grafisk design...!

Liiite smått panik...!

Dessutom ska jag ju få finbesök i helgen så vill ju ha det fint här tills dess :) Ska bli så kul att ha Åsa här!

Nu ska jag gå och lägga mig! Gonatt!

Inga kommentarer: