måndag 4 oktober 2010

Paus

Jag tar mig nu en enligt mig välförtjänt paus. Håller på att skriva en rapport om designingenjörsprogrammet och det är inte det lättaste. Vi ska följa en mall till punkt och prickar! Men nu känns det iaf som att jag har kommit en bit på väg.. Den ska vara inlämnad på torsdag. Men nog om det.

I helgen har jag varit i Lidköping, min Älskling kom och hämtade mig i fredags natt efter jag festat med en del av klasse och inte nog med att han va så snäll och erbjöd sig hämta mig mitt i natten, så hade han med sig rosor till mig också! Fyra stycken, en för varje år vi varit tillsammans! Min going!!

Det va så skönt att vakna upp hemma hos oss/David i lördags så jag är så tacksam att han hämtade mig! I lördags hann vi dock inte ses så mycket, han var hos sina föräldrar och hjälpte dem och på kvällen festade han. Men vi han ses en liten stund på eftermiddagen. Jag var hos mina föräldrar hela dagen och träffade dem och Albin med familj! Så kul =) Vi fikade ute på altanen, det va jätteskönt när solen sken! Vi åt tårta för att Elin fyllt år och så småfirade vi att jag fått mina första högskolepoäng, 1,5 st ;) haha!
Efter lunch åkte vi till min farbror som bor på landet och tittade på deras 10 hundvalpar! Supersöta!
Jag tillbringade även kvällen hos mamma och pappa, jättetrevligt, älskar min familj!

Igår vaknade jag och David av ett telefonsamtal, det va Naima som exalterat frågade om vi skulle med till Söne och grilla korv, så det gjorde vi :) Men först lagade jag "lyxfrukost" bestående av äggröra och bacon!
Efter Sönetrippen åkte jag och David till Skövde, söndagen skulle ju vara vår 4-årsdagsfirardag ;) Här i Skövde gick vi på bio, Grown Ups, den va rolig, sen va vi helt slut, så det blev sängen tidigt :)

Så tänka sig, denna helgen fick jag hela tre nätter ihop med min Älskling! Och förhoppningsvis ses vi redan på fredag!

Jag tänkte lägga ut bilder på valparna och rosorna, men det har jag varken tid eller ork till nu, det får bli en annan gång.
Nu måste jag fortsätta skriva! Tänk... Jag har gått i skolan från 8 till 19 idag, sen har jag suttit här sen halv åtta ungefär... Skola 24/7...

Inga kommentarer: