torsdag 14 oktober 2010

En kul grej...

...i fredags när jag kom hem från skolan skulle jag bara packa det sista innan jag skulle åka till Lidköping. Irrade runt här i lägenheten, "packa det.. och det... örhängen behöver jag inte packa, för det har jag ju ett par på mig"... kände på mina öronsnibbar och... "ÅååååhNeeej! Jag har tappat ett örhänge!!". Började leta här och där, i scarfen, jackan, på mina axlar...
Lite panik fick jag och ledsen blev jag,
det va dom fina örhängena jag fick av Elin och Fia när jag fyllde år... Sen tittade jag upp på byrån där de låg på morgonen när jag tog på mig dom... och där låg det "tappade" örhänget! :D Hade alltså gått i skolan en hel dag med bara ett örhänge! Och ingen sa nått heller! :P Haha! Där fick jag mig ett gott skratt =)
Nu sitter jag här, men örhängena på (de ska snart av) och borstar tänderna, ska strax gå och lägga mig.
Ha det bra, pusshej!

Inga kommentarer: