måndag 25 oktober 2010

Mattetenta!

Imorgon är Dagen D!
Idag har jag suttit i skolan i 7 timmar och pluggat matte, igår blev det 5-6 timmar... jag tror att jag har fått kläm på det nu.... men ska strax upp till Andrea och plugga lite till. Jag kan långt ifrån allt man ska kunna, men borde kunna klara G-gränsen.
Längtar sååå mkt till onsdag!

Igår efter 4-5 timmar i skolan tyckte jag och Emma att vi va värda ett biobesök! Vi gick på Himlen är oskyldigt blå, den va bra =) Det va så gött att göra nått annat för en stund, på kvällen gick jag hem till Patrik, det va lite fest där med några ur klassen. Patrik bor i huset bredvid mig så det va så smidigt att hoppa i tofflorna, ta med mig lite vin och bara gå över :)

Nu ska jag traska upp till Andrea.
Önska mig lycka till imorn!
PussHej!

Inga kommentarer: