torsdag 7 oktober 2010

Lite ledigt ikväll.

Har tagit lite ledigt ikväll. Pluggade i eftermiddags lite grann, men sen när jag kom på mig själv med att bara sitta och gå tänkte jag att det fick räcka. Gick ut och tog en promenad istället, så skönt det va! Den blev inte så lång då jag fick skoskav med en gång, men 20 minuter är ju bättre än ingen promenad alls =) Första gången jag rörde på mig på länge iaf, frisk luft är härligt!

Sen gick jag hem till Andrea för att lämna tillbaka min nyckel, vi har bytt så vi har varandras extranycklar, gjorde det i förrgår och redan idag behövde jag den! Jag är nyckelansvarig för materialförrådet i verkstan och lånade ut min nyckelknippa, det kommer jag få ångra många gånger kan jag säga! Jag kommer glömma av mina nycklar jämt! Iaf.. Käkade några mackor och drack kaffe hos Andrea, tjötade skit och slappade, skönt att koppla av lite. Kom hem nyss och nu ska jag packa!

Imorgon åker jag till Orust med David och hans släkt :) Ska bli jätteskönt att komma bort lite, måste visserligen ta med mig plugget dit, men det ska ändå bli jättehärligt :)
Så nu är det på god tid att jag börjar packa!


PussHej!

Inga kommentarer: