onsdag 6 oktober 2010

Behöver mera tiiiiiid!!!

Det är så mycket i skolan nu så det enda jag gör om dagarna är skolan, hem, äta nått, laga mat om jag hinner, plugga tills det är dags att sova! Jag hinner inte träna! Det gjorde väl mig inget i början direkt, men nu har jag fått ont i ryggen igen... Måste verkligen hålla igång på nått vis, men det är svårt när inte tiden räcker till! Igår innan jag gick och la mig så gjorde jag lite situps, armhävningar och rygglyft, bättre än inget iaf. Gjorde även det nu i morse och hoppas att jag ska hinna med en promenad ikväll! Rapporten som vi håller på att skriva ska vara klar på torsdag morgon så ikväll är sista tiden jag har att skriva på den, så om jag hinner klart med den får det bli en rask promenad. Men var ska man promenera mitt inne i Skövde??

Inga kommentarer: