torsdag 25 februari 2010

Stockholm here we come!

Imorn åker vi!! :D
Ska bli så himla gött!
Bo på hotell Diplomat, äta hotellfrukost, shoppa, fika och se på KENT såklart!! :D
Tycker dock inte om att det snöar så mkt idag... =/ men jag SKA upp till Sthlm, om jag så ska cykla dit!!! ;)
-
Ikväll har jag och David
ätit tacos och umgåtts, känns som det va länge sen nu igen... Och nu ses vi ju inte på länge! Så idag va det våran tid, skippade bandymatchen idag t.o.m ;)
Senare ikväll (när David, som ska jobba imorn, har gått och lagt sig) så ska jag hem till Jannike, då ska vi fira våran långledighet med några cosmopolitans :D
-
Imorn åker vi från stan halv ett, så jag ska hinna med att klippa mig på morgonen :) Det känns som att det är dags nu... Kul att va nyklippt och fräsch när man ska till storstan också ;)
Sen ska jag packa, för det har jag inte hunnit med än....... Sen blir det lunch på wokhouse innan vi traskar till busstationen! :D
Wohoo!!
-
Nu ska jag mysa med min going!
PussHej!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ha det toppen bra nu!!! Hälsa Kent från mig ;) Sköt om er!puss