tisdag 2 februari 2010

Helgen m.m =)

Nu har jag inte skrivit på länge, och mkt har hänt...
-
I torsdags
va jag på MusicQuiz
Harry's med Jannike, Johan, Krister, Elina och Micke! Hur kul som helst och vi VANN!! :D Så nu gick vi direkt till finalen 29 april! :P
-
I fredags va det jobb som gällde,
men bara till halv ett, sen åkte jag och David och hälsade på Åsa och Martin i Halmstad! Har haft en toppenhelg! Tack så mkt!! När vi kom fram i fredags blev det tacos, vin och film :)
I lördags va vi på stan, jag shoppade loss ordentligt :) åt lunch på ett fik och sen traskade vi tillbaka till lägenheten! (Som är jättefin för övrigt!!) Där spelade vi ett spel, och sen blev det thaimat till kvällsmat! Och så en rysare på det... eller rysare kanske är överdrivet... men jag va nervös hela tiden iaf ;) är ju inte min grej det där... men slapp iaf mardrömmar om skyltdockor :D haha!
På söndagen hade vi tänkt att bada på äventyrsbadet, men tiden räckte inte till... så det blev en liten shoppingrunda till, hihi! Sen åt vi lunch innan jag och David åkte hemåt...
Helgen gick jättefort som väntat, längtar redan till nästa gång :)
-
På vägen hem stannade vi på IKEA, köpte lite smått och gott!
Väl hemma fick vi mat av Jenny och Fredrik, lyxigt!
-
Igår jobbade jag kväll... det är mkt på jobbet igen! Har behövt jobba förskjuten arbetstid ett tag igen nu... hela förra veckan hade vi mkt och det fortsätter även denna och iaf början på nästa vecka som det ser ut nu... hoppas att det stannar där... Är trött på skiten! För övrigt så ska det vara lågsäsong på jobbet nu... pyttsan!
.
Igår efter jobbet
åt vi thaimat med Jenny och Fredrik! Men vilken tabbe jag gjorde... Det va min idé, va så himla sugen på nr. 18 på Wokhouse, så det skulle det bli... men vad tänkte jag med!? Wokhouse är ju stängt på måndagar!!! Vilken gång i ordningen är det jag gör den tabben!? Men men... det fick bli från Lai Thai istället och det smakde ju också bra =)
Sen fixade jag och David lite här i lägenheten! Köpte skohyllor på IKEA, så dem monterade vi upp på väggen :) jag borrade med slagborr för första gången, gick sådär till en början, men det blev bra tillslut :) Sen borrade vi ihop vårat skrivbord också, bordsskivan har legat lös på en hurts vi har... och kanat runt... men nu är den fast!
-
Idag har jag jobbat till 17... Innan lunch ungefär hade jag höga ambitioner om att fixa här hemma efter jobbet, men när eftermiddagen kom smygande och jag blev hungrigare och tröttare så sjönk ambitionen... och nu sitter jag här och skriver istället... så kan det gå ;)
.
Nu ska jag överlämna datorn till David och ringa min mamma och pappa, har inte pratat med dem på ett tag...
PussHej!

Inga kommentarer: