lördag 20 februari 2010

Ensam hemma...

I helgen ska ju David va i Sthlm, han blev hämtad i morse, av Henke som va lite insnöad, så de kom iväg lite senare än tänkt.
Nu sitter de i Skövde och väntar på tåget som är jätteförsenad... ska komma till Skövde 11.40 istället för halv tio! Så vi får väl se när de kommer fram... :S Stackarna... Hoppas bara att de kommer fram såpass i tid så att de inte missar konserten... man vet ju aldrig...

Så nu är jag iaf ensam hemma i helgen!
Tänkte att jag skulle få lite saker gjorda... sånt som jag skjutit på länge...
Så änsålänge har jag fixat min egen spotify-inloggning, fört över alla listor vi hade i våran gemensamma, har även skickat ett recept till Åsa som jag skulle gjort för flera dagar sedan... Har vikt och stykt tvätt...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
Känner mig inte på topp... Lyssnar på Ted Gärdestad... Som ju har en hel del deppiga låtar... som inte gör saken lättare... =/
Kommer sakna dig!! :(

PussHej...

Inga kommentarer: