lördag 6 februari 2010

Tidsoptimist... JAVISST!

Men nu börjar sanningen komma ifatt mig... och paniken börjar komma!
Har så många bollar i luften nu, så jag vet inte hur jag ska hinna med allt!
Först och främst jobbar jag ju heltid, så allt jag måste göra ska hinnas med på kvällar och helger...
  • Har ju blivit publikvärd åt Villa BK, så ungefär en kväll i veckan går åt till det.
  • Jag vill träna två kvällar i veckan.
  • Jag ska gå en till studiofotograferingskurs, där försvinner 3 söndageftermiddagar.
  • Och det som jag måste lägga mest tid på är de två högskolekurserna jag ska läsa på distans.
  • Sen vill jag ju även hinna med att träffa mina vänner som vanligt :P

Så jag vet inte riktigt hur jag ska få detta att gå ihop! Våren kommer bli fullspäckad!

Högskolekurserna kommer ta mkt mer tid är jag trott...! Har precis tittat igenom informationsfilmer om hur allt ska gå till... Bara det tog ju en timme! Det kommer släppas en ny "lektion" på 2 timmar varje vecka och utöver det måste jag ju göra alla "läxor"!!! Puh!

Det är ju ändå roliga saker jag ska göra, men jag kanske skulle ha tänkt till lite före... =/ Men går det inte, så går det inte... försöka måste jag ju iaf :)

Nu ska jag väcka David som somnat i soffan ;) Sen ska vi traska iväg till Peter och äta tacos och dricka drinkar! :)

PussHej!

Inga kommentarer: