tisdag 16 februari 2010

Träning!

Nu är tvättmaskinerna fulla med tvätt!
Ska strax börja laga mat, lasagne blir det!
Sen ska jag till Friskis och träna ett
medelpass kl 19 med Fia!
-
Har kommit igång riktigt
ordentligt med träningen nu och jag tycker det är kul! :D
Inga bortförklaringar här inte!
Förra veckan blev det två medelpass och ett yogapass, denna veckan blir det två medelpass, idag ska vi testa ett vi inte gått på förut, hoppas det är bra!
-
Jo, jag och Fia va på yoga i söndags, men det va inget för mig ska jag säga! Iaf inte med den ledaren det va... ska ju inte säga att jag gett upp hoppet för yoga helt ;)
Men det kändes för flummigt för mig...
"Känner ni hur ni svävar?"
"...Näe... jag står och balanserar på ett ben och leker flygplan..."
-
Ja det va det, nu ska jag laga mat!
PussHej!

2 kommentarer:

Åsa sa...

tror att man måste ge yoga några pass innan man tycker det e roligt. Jag var ju på ett yogapass och tyckte oxå det var helt flum. Men tror du inte att om man går några gånger och lär sig, för det är ju jätte mkt tekning för att det ska vara avslappnande. Jag trodde ju jag skulle dö när jag höll på med det för jag kunde verkligen inte tekniken! Men jag skulle gärna vilja gå flera gånger och lära sig för då tror jag det är en väldigt avslappnande träningsform!

Sofia sa...

Nää just de inga bort förklaringar :) kämpa på bara! Vi är så duktiga :D! Passet idag va de bästa! svetten ska rinna haha! Nää ingen mera yoga!!! :)