måndag 1 mars 2010

Skratt & fnitter!

Nu är jag hemma igen efter en toppenhelg i Sthlm med Jannike!! :D
Vi har haft det kanonbra! Det har varit så mycket skratt och fnitter, såna här helger borde man verkligen ha fler av, så gött att bara komma iväg!

Vi kom upp till Sthlm i fredags! Då hade vi lite hemmaspa på vårt jättefina hotellrum! Drack vin, fixade naglar och hade ansiktsmask! Sen åt vi på en italiensk restaurang!

I lördags (efter den lyxiga hotellfrukosten!) va det shopping som gällde, det va det iofs alla dagar utom fredag :D Käkade indiskt, första gången för mig, gottigott va de!! Skulle ju inte va fel med en indisk restaurang i Lidköping...
Vi träffade även Emelie, Marika, Lollo och Bella en snabbis =) På kvällen kikade jag och Jannike på bio, Farsan av Josef Fares blev det, den va rolig! Kan jag rekommendera!

Igår träffade vi Emelie, Bella och Lollo igen, kikade på stan lite ihop, sen va det dags för dem att åka hem och vi gick tillbaka till hotellet en stund, laddade för konserten! Sen åt vi grekisk mat innan vi tog tunnelbanan till Globen Annexet!! :D Tillbringade en stund i baren, sen blev det KENT!!! :D Vi tyckte det va toppen! För övrigt kändes det som att jag och Jannike inte gjort annat än att åkt tunnelbana i våra liv, gick finfint ;)

Idag satt vi länge på ett fik, först blev det bara en vätskepaus, men sen va det dags för lunch! Efter det begav vi oss mot tågcentralen för att åka hem!

Nu har vi varit hemma en stund, Jannike va här förut, vi följde Edsbyn-Villa-matchen live på nlt.se... tyvärr förlust... men på torsdag gäller det!!

Nu sitter jag här och kikar på Efterlyst lite smått... Sen blir det läggdags bredvid min going!
Hoppas alla har haft en bra helg!

PussHej!

1 kommentar:

fia sa...

Blev Emilia snuvig på resan? :P haha!