tisdag 23 mars 2010

REVY!

Den 11:e december ska David, Jenny, Fredrik och jag till Göteborg och gå på Robert Gustafssons jubileumsrevy! =)
Ska bli jättekul! Har aldrig varit på nått sånt förut... har bara varit på shower med musik och så... Så detta ser jag fram emot!
Det är så himla långt dit bara... det slog mig igår att då är det en ny vinter! Nu bara läääängtar jag till sommaren, men då är den över och gatorna kanske är fyllde med snö igen... Då är det två dagar till lucia och 13 dagar kvar till julafton!
Men men, först kommer sommaren och semestern, sen blir det Göteborg! =)
Men först längtar jag till helgen!
På fredag är det avslutningsfest med Villa! Först förfest hos Elina, sen mat och fest i restaurangen i arenan, sen "efterfest" i ett omklädningsrum med bastu, efter det kanske det blir utgång, kanske inte, det får vi se =)
-
Sen på lördag ska vi ha en "hej då-fest" för Jannike! Festen blir här hemma hos mig och David eftersom Jannike i stort sett bor i en flyttlåda :P Både Emelie och Åsa kommer hem, så alla tjejer ska vara med, ska bli så kul!
-
Desto mindre kul är ju att Jannike flyttar såklart :(
Om en vecka och två dagar så flyttar hon :( usch vad det kommer bli tomt... Kommer sakna dig såååå!
-
Nu ska jag kika på tv... House närmare bestämt!
PussHej!

1 kommentar:

Jannnike sa...

Kommer sakna dig me, de vet du!
Älskar dig gumman!! <3