söndag 14 mars 2010

Skövde Arena!

Ja, igår va ju vi på Skövde Arena och badade :)
Underbart va de!
Först va vi upplevelsebadet, åkte rutschkanor, badade bubbelpool, lekte i vågorna och allt det där ni vet :P Vi och alla barn med föräldrar ;) men kul hade vi!
Sen gick vi till Aqua Vitalis, relaxavdelningen! Där åt vi lunch, sen hade vi det lugnt och skönt! Där fanns det bland annat några olika sorters bastur (bastuar? bastus? haha!), en Varmhällen va otroooligt varm, jag som är lite känslig för värme också tyckte det va lite jobbigt till en början, men när jag väl vant mig va det underbart! Där låg vi lääänge och bara vilade! Sköööönt!
Och så spelade de musik, båda gångerna vi låg där spelades Perfect med Fairground Attraction, "It's got to beeeeeeee perfect" <3

För övrigt så haaaatar jag min blogg!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte kopiera-klistra in, nu när jag hade skrivit hela inlägget och skulle trycka på publicera så kom det nått felmeddelande! Därför blev det nu ingen bild och inte centrerat, det går inte att lägga till längre! Och jag kan ju inte kopiera allt jag skrivit och göra om det i ett nytt inlägg, för jag kan ju inte KRISTRA IN!!!!!!!!!! Åååååh!!!!!! Så nu får det bli som de blir... bilden kommer i nästa inlägg... OM det funkar....

Inga kommentarer: