torsdag 11 mars 2010

Tiden räcker inte till...

Jag skulle inte ha något emot om det fanns 14dagars-veckor... fast man fortfarande jobbade 5 dagar... det skulle passa mig perfekt...

Känner liksom att jag inte har tid att göra allt jag borde och vill...
Ett stressmoment...
I-landsproblem jag vet... Big time...

Jag har inte träffat min bror och hans familj på jättelänge... Saknar dom... Och barnen måste ju ha utvecklats massor sen sist... Vill träffa dom NU!
Har inte heller träffat mamma och pappa på länge... det slog mig här om dagen att jag träffade faktiskt dem oftare när jag bodde i Halmstad 30 mil härifrån... Då träffade jag dom varje gång jag kom hem till Lidköping, vilket nästan va varje helg... Nu när avståndet bara är 5 km går det ofta flera veckor emellan... =/
Och mina tjejer... Har inte träffat Elin och Fia på länge heller, inte alls så ofta som jag vill... Hur svårt ska det va?! :(
Och träningen går inte som tänkt... Målet att träna två gånger i veckan är svårt att hålla... Denna veckan har det inte ens blivit en gång...
Och studierna sen... Dom ska vi inte ens tala om... *Ångest*

Vad gör jag om dagarna då kan man undra...
Förutom att jobba har jag denna veckan träffat Jannike för att planera nån slags "hejdå-fest"... Hon flyttar ju snart till Ånge :(
Festen (eller vad det nu blir) ska vara hos mig och David eftersom hennes lägenhet är (eller kommer vara) fullt att kartonger, så då har jag ingått i planeringsteamet :P
Har även noppat ögonbrynen, tvättat, varit hos Krister med ett gäng publikvärdar och kikat på Hammarby-Villa... Och idag har jag träffat en före detta kollega över en fika! Hann även uträtta lite ärenden på stan... Full rulle... Kul men jobbigt...

Nu är ju iaf bandysäsongen över, så då hinner jag förhoppningvis med lite mer...

Jaja... Hoppas alla har det bra!
PussHej

Inga kommentarer: