onsdag 25 november 2009

Vad ska jag ta mig till?

Orkar snart inte mer... Är det inte nått som är fel när man dagdrömmer lite och funderar på hur det skulle va å bryta benet? Skönt med lite vila från jobbet... Mm... Eller ne, inte benet iofs... Armen kanske? Ja... det skulle duga...
-
På jobbet ska en avdelning läggas ner... Tänkt om jag skulle bli arbetslös... ja... tänk... Ok... då får det väl bli så då...
-
Är så trött på skiten att jag inte bryr mig... då skulle jag ju iaf få vara ledig lite... det skulle inte bli som den gången jag fick veta att jag skulle byta avdelning (gråta en skvätt), utan mer: Ok, när får jag sluta?
-
Jag vill hinna med att träffa mina vänner, hinna med att träna, shoppa efter jobbet, leta julklappar, göra julkort, laga mat... och ORKA göra allt detta... Har ingen kraft kvar...
-
Och som grädden på mosen så är det lilla självförtroendet jag hade puts veck...
-
Jag vill ha mitt liv tillbaka... *suck*

2 kommentarer:

Åsa sa...

Men gumman då! Tycker så synd om er som ska behöva jobba över hela tiden... Förstår att det inte är roligt. Vill att du ska må bra och trivas med livet. Kan ni inte prata med chefen? Puss

Sofie sa...

men lilla vännen!!.. stackare, nästa gång jag kommer hem så ska jag pyssla om dig, god mat massage och massa annat gott :D hur låter det??
härligt att du får vara ledig över jul pch nyår ialla fall .. puss på dig