måndag 23 november 2009

Snart...

Imorgon är det en månad kvar till julafton! *längtar*
-
Älskar julen! Synd bara att det är så tråkig väg dit...
regn, blask, mörkt, inga röda dagar i varken september, oktober eller november, MASSOR på jobbet...
Men sen! SEN! - När julbelysningarna kommer upp, det snöar (och ligger kvar på backen!), köpa julklappar, baka pepparkakor och julgodis *myyyys*
-

Längtar sååå till nästa helg! Då kommer Albin, Naima och Malva till stan (tyvärr inte Elin...) Då ska vi troligvis baka pepparkakor och lyssna på julmusik! ♥ Myspys till tusen!

Idag har jag träffat Jannike, Elin och Fia, mycket trevligt! Blev en fika på 3B för en gångs skull ;) hihi! Men det va iaf ett tag sen jag drack kaffemocca! *slurp*

Imorn blir det inte mkt mer än jobb... Ska ta det (extra) sena passet... jobba till 20.00... suuuuger! Ska börja kl 11.30... visserligen skönt med sovmorgon, men vill hellre jobba som vanligt... 7.30-16... Får ju ändå inget gjort innan jobbet... Jaja... om en månad är det ju iaf julledigt! *längtar såååå*

Nu ska jag försöka ge mig på nån bild från min och Jannikes studiohelg... att fixa med i photoshop alltså ;)

Ha det fiiint, PussHej!

Inga kommentarer: