torsdag 5 november 2009

Ett tag sedan...

Då kanske det är dags att försöka skriva lite :)
Har inte skrivit så flitigt det senaste... Men har haft fullt upp med jobb, jobb, jobb... =/

Nu har vi jobbat övertid och förskjuten arbetstid i två månader... och vi ser inte ljuset i tunneln än... vet inte hur länge detta ska hålla på... Vill ha min fritid tillbaka!! Vill kunna planera vad jag vill efter kl 16 utan att behöva undra om jag ska jobba kväll eller inte... vill kunna träffa mina vänner när jag vill, träna när jag vill, tvätta när jag vill... Jag vill ha ork att laga mat efter jobbet... Det ska inte behöva vara såhär! Och som grädden på moset så frågade chefen oss här om dan om vi kunde jobba i helgen! N E J ! Nej, nej, nej, nej, NEJ!!! Nu får det vara nog känner vi! Men blir vi beordrade så har vi ju inget val... :( vet inte hur länge till vi orkar...

Nog om det... Imorn är det ju fredag iaf och det ska bli underbart skönt som vanligt! :)
Även denna helgen är fullbokad:

Fredag: Kräftskiva med Davids familj, en väldigt sen sådan :P
Lördag: Träffa Åsa!! :) Vi har inte setts på jättelänge nu, så det ska bli jättekul!! :) Sen på kvällen ska jag och David på invigningsfest på hans jobb, dom har nya lokaler som va firas :P
Söndag: Pappas födelsedag (och farsdag)! Kl 12 är det kalas :) och kl 14 ska jag på fotokurs! Gick ju en grundkurs i fotografering som slutade för några veckor sedan, nu ska jag börja en kurs i studiofotografering! :) Ska bli så kul så!

Så så ser min helg ut, vad ska du hitta på? :)
Snart börjar Inlåst, sista avsnittet idag! Så nu ska jag försöka få plats i soffan bredvid min sovande going :) och ligga där tills det är läggdags, imorn blir det en vanlig jobbdag, sen HELG!

PussHej!

Inga kommentarer: