onsdag 11 november 2009

AJ AJ AJ !!!

Idag har varit en jobbig dag... Stress, stress, stress...
Jobbade ensam... Min kollega va sjuk... så det blev lite tufft...
plus att jag när kl va 16 (då jag egentligen skulle ha gått hem, och redan va stressad för jag skulle va på Sirius kl 17) spillde ut MASSA vatten!! Vet inte hur mkt, men minst fem liter!
Det blir en ordentlig pöl av det kan jag lova... *suck*
så då blev det till att torka, torka, torka, sen fixa det sista (va redan sen...) och sen cykla iväg till Sirius...
Så det blev varken fika hos Elin eller en tripp hem emellan...
-
Men sen väl framme på Sirius
så fick jag ju slappna av lite iaf... eller INTE!
Massage va det som gällde... låter kanske gött i mångas öron... men icke icke icke... eller jo... det va ju skönt dom gångerna då det inte gjorde ont som h*lvete! Vilka knutar säger jag bara...
Efteråt va jag helt skakis och gråtfärdig... Men nu ska jag försöka göra nått åt detta, så på måndag ska jag dit igen! Och försöka börja strecha varje dag... Ni får påminna mig... :S
-
Vi får se hur jag mår imorgon då... sist jag va där hade jag blåmärken på axlarna dagen efter... :S
-
Nu blir det glögg med Älsklingen! Köpte en ny förut... Apelsinsmak, låter gött tycker jag!
PussHej

1 kommentar:

Åsa sa...

Du måste vara rädd om dig gumman. du får inte stressa.