onsdag 18 november 2009

Onsdag idag...

...och jag slutade kl 14.30, började 6.00... (fortfarande lika mycket på jobbet...) så jag är hemma nu och har varit det en tag... har plockat lite... tagit reda på mina saker som har en tendens att sprida ut sig i lägenheten... förstår inte detta... Måste få lite fint i lägenheten för imorgon är det kalaaaas! :) På fredag fyller nämligen Älsklingen år, så imorn blir det smörgåstårta och tårta för släkten (eller en del av den iaf).
-
Kanske om man skulle ta å börja laga nån mat nu också... så det nästan är klart när David kommer hem, han vet inte ens att jag slutat "tidigare" idag... så då blir han nog förvånad ;) frågan är bara vad jag ska laga...
-
Hade väl inte så mkt att skriva egentligen... Bara detta... och kanske ska slänga med ett litet förlåt för dålig uppdatering... vet hur tråkigt det är att gå in på en blogg som aldrig uppdateras... Men tänka sig, TVÅ inlägg samma dag! ;)
-
PussHej

1 kommentar:

Åsa sa...

vad tråkigt att det fortfarande är så stressigt på jobbet. tycker synd om dig! Saknar dig! I helgen drar jag och martin till gbg=) puss