lördag 14 november 2009

Ullared!

Idag va vi uppe med tuppen! Ullared som stod på schemat!

Vi kom fram en timme efter det öppnat och fick stå i en lååång kö, tog "bara" en kvart ändå... Men jag har haft tur de andra gångerna jag varit där, har aldrig behövt köa... så nu va vi riktigt besvikna ;)

Det va mkt folk hela dagen, kö in även när klockan va 15... :O Vi va där inne i 6 timmar, sen va vi rätt trötta... Blev mkt shoppat, även några julklappar, skönt att ha startat med det nu :)

Nu är det enormt stökigt här i lägenheten... Grejer ö v e r a l l t !!! Men det blir ett senare problem... har inte orkat ta tag i allt det... har kollat på film istället :) Blast from the past, rätt rolig faktiskt :) Har sett den förut... men det va den vi hade hemma som jag kunde tänka mig att se, va ju inget kul på tv...

Imorgon blir det sovmorgon! Sen kl 14 är det dags för fotokurs (Just de! Ladda kameran!!), då ska vi fota den här modellen! :) Ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag nog göra mig redo för sängen...
PussHej!

Inga kommentarer: