torsdag 17 september 2009

Konstigt humör...

(...och nej, inte pms...)

Förstår mig inte på mig själv just nu... Känner mig delvis glad, delvis ledsen... är rastlös, men så trött att jag ändå inte orkar hitta på nått... Så trött så att krypa ner i sängen skulle va väldigt skönt, men har ingen lust med det... Vill väl inte att det ska bli ännu en arbetsdag..... Idag när jag kom hem stupade jag ner i sängen (fast bara med överkroppen...), fällde en tår och orkade inte röra en fena... låg där i en kvart eller nått... Mm, jag vet... stackars lilla mig.......

Känner mig bara så hopplöst deppig... Mest över jobbet skulle jag tro... Helt utpumpad på motivation, energi och hopp... Det känns som att det är långt kvar tills jag ser ljuset i tunneln liksom... Suck...

Förlåt för ett deppigt inlägg...

Imorn är det iaf fredag och då ska jag träffa Åsa som är hemma från Halmstad över helgen. Ska bli roligt.

Hepp... nu då?...

Inga kommentarer: