tisdag 29 september 2009

Dagen idag...

...har faktiskt känts ganska lyckad... På jobbet gick det fint, även fast jag jobbade nästan helt ensam så gick det ganska lugnt, inte stressigt, bara den sista timmen... 1,5... Blev 45 minuter övertid, men ändå så känns dagen som helt ok :)

Och efter jobbet blev det en tripp till frisören, vet dock inte riktigt vad jag tycker om det förrän imorn när jag fixat det själv, men känns bra änsålänge :) Hann ju inte mina ärenden innan klipptiden dock, eftersom jag jobbade över, men var färdig hos frisören 17.50 så då hann jag till Kicks, Åhléns och Gottis iaf! Så nu har jag 5 nya ögonskuggor, ett nagellack, en mascara, två rakblad, ett fotoalbum, ett LTK-kort och ett frimärke ;) Wiiie!

En sånhär palett har jag köpt, fast i olika nyanser av grått/svart, så nu ska jag försöka mig på att göra snygga smokey eyes! ;) Får se hur det går...
139 kr iaf... IsaDora... tyckte det va helt ok =)
-
Nu blir det snart Dr House, innan det blir det lite småfix... kanske sätta in fotografier från semestern i det nya fotoalbumet :)
PussHej!

1 kommentar:

Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen sa...

Hej hej! var ganska roligt faktiskt, tog väl ca en minut att få svar och jag frågade "Vad är mammautanbarn.blogg.se?"


Oh smokey eyes är så snyggt!