onsdag 16 september 2009

Jahapp...

Har kännt ett tag att jag borde skriva nått... men jag har liksom inte haft lust... Men nu sitter jag här vid datorn för att fördriva lite tid.. har nämligen inte lust att gå å lägga mig... :P

Har umgåtts med Elin och Jannike i dag! Va med Elin på 3B och drack en kaffemocca, sen cyklade vi till Jannike för en kopp te ;) Kom hem ganska nyss...

Ja vad ska man skriva mer...
Jobb, jobb, jobb... Aldrig går planeringen som man tänkt sig... så det blir en del övertid... Suck... är så trött på det nu... Pallar inte längre...

Är förövrigt själv hemma... David är på kurs, åkte i tisdags och kommer hem imorgon. Sova själv är ingen höjdare... Iaf inte att gå å lägga sig själv, så kanske därför jag sitter här... Vilket jag inte borde eftersom jag ska börja 6.30 istället för 7.30 imorn... =/ bläääääääää! %#&¤$/(?="#¤!!!!!!!!!!!! Men ska ju va glad att jag har ett jobb iaf..................

.......................

Inga kommentarer: